Περφόρμανς σε δύο πράξεις
H περφόρμανς «Χοροϊχνογραφίες» σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε για το Μουσείο Γ. Γουναρόπουλου, στο πλαίσιο της περιοδικής έκθεσης Χορός & Εικόνα: ένας διάλογος του σύγχρονου χορού με τις εικαστικές τέχνες, που διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Κέντρο Μελέτης Χορού Ισιδώρας & Ραϋμόνδου Ντάνκαν.
Η περφόρμανς “Χοροϊχνογραφίες” διερευνά τη σχέση του χορού με τη ζωγραφική, τα όρια που διέπουν τις δύο τέχνες σε συγκεκριμένη συνθήκη, και την ανατροπή τους.
Η εικαστικός δημιούργησε, μέσα από μία διαδικασία «ολόσωμης χειρονομίας», ένα έργο για την περφόρμανς στο ατελιέ της. Στη συνέχεια, η χορεύτρια παρέλαβε το έργο, χτίζοντας πάνω του, στον χώρο του Μουσείου, το δικό της αφήγημα, με το σώμα, την κίνηση και την ελευθερία να «παρέμβει».
Τα όρια δοκιμάστηκαν, καθώς η περφόρμανς, από ζωντανό εν εξελίξει έργο και μέσο, οριοθετήθηκε σε μία εξ αποστάσεως διάδραση μεταξύ των δύο καλλιτέχνιδων· και από ζωντανή δράση με κοινό, πραγματοποιήθηκε ως μία μοναχική «συνομιλία σε δύο πράξεις», απ’ όπου προκύπτει ένας διάλογος με απρόβλεπτο τελικό εικαστικό αποτέλεσμα.
Χριστίνα Φοίτου, εικαστικός
Κατερίνα Μπέλλα, χορεύτρια-χορογράφος
Μουσική: Χρήστος Γαρμπιδάκης
“To See”, από το album On(c)e
“Drama Therapy”, από το album Fraternity
“The Shoemaker and the Red Shoes”, από το album Nobody asked About The Red Shoes
Κινηματογράφηση: Στάμος Προύσαλης (στο Μουσείο
Γ. Γουναρόπουλου)
Νίκος Ευθυμιάδης (στο ατελιέ της εικαστικού)
Μοντάζ: Στάμος Προύσαλης